» Garanti ve İade
Son Güncellenme Tarihi:15 Ekim 2018
GARANTİ SÜRELERİ
- Kuaför Pazarı'nda satılan tüm salon mobilyaları ve cihazlar en az 2 yıl üretici - ithalatçı firma garantisi ile satılmaktadır. Garanti konusunda detaylı bilgi almak için ürününüzün kullanma kılavuzlarını okuyunuz.
- Garanti desteği sadece salon mobilyaları ve cihazlar için geçerlidir. Sarf malzemeler, çelik ürünler (manikür pedikür aletleri, makaslar) ile tarak fırça grupları 2 sene garanti kapsamında değildir.
- Garanti sürelerinden faydalanmak için imzalı kaşeli bir fatura ya da imzalı kaşeli tarihli bir garanti belgesi ibraz etmek zorunludur. Lütfen faturalarınızı saklayınız, sistem üzerinden atılan sipariş onay epostaları veya kredi kartı ekstreleri garanti süresini ispat etmek için kullanılamaz.
- Satın aldığınız profesyonel kullanıma yönelik cihaz ve kimyasalların kullanma kılavuzlarını ve açıklamalarını dikkatle okuyunuz. Kullanımı konusunda uzman olmadığınız ürünleri satın almayınız veya profesyonel yardım almadan kullanmayınız. Yanlış kullanımdan doğabilecek zarar ve yaralanmalarda uygulamayı yapan sorumludur. Kuaför Pazarı yanlış kullanım nedeniyle meydana gelebilecek yaralanma ve hasarlardan sorumlu tutulamaz.
- Kuaför Pazarı, kendi bünyesindeki teknik servis ile sattığı bir çok ürünün yetkili teknik servis hizmetini de vermektedir. Yaşadığınız il veya ilçede teknik servis bulunmaması halinde kargo ile bizden teknik servis desteği alabilirsiniz. Garanti kapsamındaki ürünlerde ilk 3 ay kargo ücretsiz olarak, 3 aydan 24 aya kadar da kargo ücretini alıcının karşılaması şartı ile uzaktan teknik servis hizmeti sağlanmaktadır.
- Garanti süresi geçen ve Kuaför Pazarı'ndan alındığı fatura ile ispatlanan ürünlerde ise işçilik ücreti almadan (parça değişimi gerekli ise sadece parça değişimi ücreti talep ederek) müşterilerimize satış sonrası destek vermeye devam etmekteyiz.
İADE ŞARTLARI
- İade etmek istediğiniz ve iade şartlarını taşıyan ürünleri 7 gün içerisinde iade edebilirsiniz.
- İadeler aksi kararlaştırılmadığı sürece anlaşmalı kargo firması ARAS KARGO üzerinden gerçekleştirilecektir. Başka bir kargo firması aracılığı ile gönderilen ürünlerde kargo ücretini alıcı karşılar.
- İadeler mutlak surette ürün ile teslim edilen fatura, orjinal kutu ve ambalaj ile sayfanın aşağısındaki linkten indirebileceğiniz iade formu ile birlikte yapılacaktır.
- Ticari olarak sipariş verilen, gerçek ya da tüzel bir ticari kişiliğe faturalandırılan, faturasında vergi dairesi ve numarası bulunan ürünlerin iadesi iade formu ile değil, ancak iade faturası ile birlikte gerçekleşebilir. İade faturası kesilmeyen ürünlerin iadesi kabul edilmez.
- Sayfanın en altında bulunan iade formunu indirip, çıktısını alınız. Formu el yazınız ile doldurup imzalayınız. Ürünü faturası, irsaliyesi ve iade formu ile beraber geri gönderiniz.
- Orjinal kutusu ve ambalajı zarar görmüş, tekrar satılabilme Özelliğini yitirmiş, başka bir müşteri tarafından alınmayacak kadar ambalajı yıpranmış ürünler ile, 2 nüsha faturası veya aparatları eksik olarak gönderilmiş ürünlerin iadesi kabul edilmez.
- İade etmek istediğiniz ürünle birlikte ürün faturanızı da 2 nüsha olarak iade etmeniz gerekmektedir. Ürün tesliminde ürün faturası kargo poşetinin üzerindeki şeffat cepte bulunmaktadır. Lütfen faturayı saklayınız, faturasız iadeler kabul edilmemektedir.
- Kullanılmış sarf malzemelerin iadesi kabul edilmez. (jöle, briyantin, saç spreyi vb...)
- Üzerinde kullanıldığına dair izler, işaretler bulunan, yıpranmış tekrar satılabilirlik vasfını yitirmiş ürünlerin iadesi kabul edilmez.
- Kişisel kullanıma yönelik olan, deri saç veya tırnak ile temas eden ürünler (ağda makineleri ,saç kesim makineleri, saç makasları, tırnak pensleri, manikür aletleri saç fırçaları, taraklar vb...) herhangi bir şekilde bir insan üzerinde kullanıldıktan, bir insan ile temas ettikten sonra iade edilemez.
İADE PROSEDÜRÜ
- Sayfanın el altındaki linki kullanarak İADE FORMUNU indirip çıktısını alınız.
- Formdaki tüm alanları el yazınız ile ve tükenmez kalem kullanarak doldurup formu imzalayınız.
- Formda iade için gerekli olan fatura sahibinin ismine kayıtlı IBAN numarasını yazarken lütfen dikkatli olunuz. Yanlış yazılan IBAN numaraları iadenin yanlış bir hesap numarasına yapılmasına neden olabilir.
- Faturayı ve iade formunu ürünün kutusunun içine koyunuz. 3 desiden büyük kutular kullanmanız halinde ürün iadesi kabul edilmeyecektir. Lütfen kutulu gelen ürünleri bir poşete koyunuz. Ürün kutusu üzerine kargo kodu yapıştırılması halinde ürün ikinci el olarak iade alınır. Ürünü paketlemeleri için kargo firmasına vermemenizi, kutusuna koyarak bir poşete sarmanızı öneririz.
- İade kargosu hazır olduğunda bize telefonla ya da iletişim formundan ulaşarak kargo iade kodu talep ediniz. Tarafınıza iletilen iade kodu ile birlikte paketi Aras Kargoya teslim ediniz.
- Lütfen ürünü kargoya teslim ettikten sonra kargo takip numarasını saklayınız. Bu kargo takip numarası ile ürünün bize ulaştığını kontrol ediniz.
- İade edilen ürünler teknik kontrol için teknik servise yönlendirilirler. Teknik servisten 1-2 gün içinde iade rapor çıkacaktır.
- İade raporuna müteakip iade emriniz Muhasebe Departmanımıza iletilir.
- İadeler teknik servis raporuna müteakip gerçekleştirilecektir. Kredi kartı ile ödemeler kredi kartına iade edilmektedir. Kredi kartına iade işlemi başarısız olursa veya kredi karti ile ya da kapıda ödeme ile sipariş verilen ürünlerde iade teknik servis raporunu takip eden ilk Cuma günü banka hesabınıza nakit olarak gönderilecektir ve size telefonla bilgi verilecektir.
- İadenin Cuma günü gerçekleşmemesi halinde lütfen telefon, e-mail ya da iletişim formumuzu kullanarak bize ulaşınız.